SATELLITE

KKK  |  Otsi  |  Liikmete nimekiri  |  Kasutajagrupid  |  Registreeri 
Profiil  |  Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse  |  Logi sisse

Dave'i Kibeda Õuna resto NYC-s

Uus teema   Vasta teemale    SATELLITE -> Üldine diskussioon
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Indrek

PostitusPostitatud: 21. märts, 2007 13:11    Teema: Dave'i Kibeda Õuna resto NYC-s Vasta viitega

Arvake ära, kes avaõhtul külalis-DJd on?

Igal juhul ma panin laua kinni juba Smile

www.thebitterapple.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
painkiller

PostitusPostitatud: 21. märts, 2007 16:48    Teema: Vasta viitega

Noh nüüd kindel, jääb pensionile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
painkiller

PostitusPostitatud: 21. märts, 2007 16:48    Teema: Vasta viitega

noor pensionär
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
marek
Site Admin

PostitusPostitatud: 21. märts, 2007 17:42    Teema: Vasta viitega

Sisetunne ütleb, et Fletch peaks sellistes asjades nagu osavam olema ja tema resto on nüüd kahjuks kinni ... . Aga kindlasti sõltub palju asukohast, menüüst ja otse loomulikult DJ-dest Smile
Tore oleks kunagi sinna sattuda!

Depeche Mode kontrollermix vol2 by fade:over
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
Indrek

PostitusPostitatud: 22. märts, 2007 15:22    Teema: Vasta viitega

Side Line arvab täna, et tegemist oli siiski varase aprilli naljaga Laughing

Since a few days there is a rumour being spread on the net that Dave Gahan from Depeche Mode would have plans to open a restaurant called 'The Bitter Apple' in New York (also the title of a song that can be found on the Dave Gahan solo album "Paper Monsters"). If you check thebitterapple.com you'd indeed believe it to be true. Just for the fun we started checking a few things and we quickly saw that the site had only been registered on March 18th 2007 by the official webmaster of Depeche Mode, rather late if you want to open a serious business on June 7th. Add to this a framed poster of the "Violator" cover on one of the pictures of the restaurant and it all gets a bit too cheesy to be true. The description of the restaurant below is not exactly credible either:

"Taking over the restaurant site formerly known as Poetessa (editor's note: a now closed Italian pizzahut-like restaurant that has been renamed Candela Candela), the bitter apple promises to be one of the cooler restaurants in the NYC area. With a small sound stage in the back of the restaurant, owner Dave Gahan promises to 'have the joint rocking (...)'"

And to give it a completely surreal touch the 'opening night entertainment' would be - and here it actually gets funny - Guest DJ sets from Martin Gore and Andrew Fletcher with tickets for the event to be made available later (on April 1st?) via the official DM website. But it got less funny when we contacted Opentable.com, which is supposedly going to take the online orders for the restaurant so the Gahan resto site says. The company denied having anything to do with the so-called new restaurant and was far from happy that its name was being (ab)used for a prank. We were asked to hand over all info to their legal department to have a look at it... Oooops, that was probably not the intention of the joke... there is also a fake "Volume 2" site for the 'best of Depeche Mode' compilation that will probably be used close to April 1. Let's see if there is any joke left for April Fools day itself.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Craig

PostitusPostitatud: 10. Mai, 2007 18:45    Teema: ? Vasta viitega

mis otse manhattanil va?
einoh, kui see nüüd nali põle, siis on see tore nali küll

EDIT: krt süda ei and rahu ja tsekkasin järgi. aprillikas jah Very Happy naiss
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    SATELLITE -> Üldine diskussioon Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes