DAVE'I UUS SOOLOPLAAT OKTOOBRIS
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Uus teema   Vasta teemale    SATELLITE -> Üldine diskussioon
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
dpr

PostitusPostitatud: 18. november, 2007 11:49    Teema: Vasta viitega

Dave Gahan live @ Spinner Studio 15.11.2007

http://www.spinner.com/2007/11/16/dave-gahan-brings-his-hourglass-to-the-spinner-studio/

Setlist:

Saw Something
Kingdom
Deeper And Deeper
Use You
Endless
A Little Lie
Miracles

+interview
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
henn

PostitusPostitatud: 22. november, 2007 16:30    Teema: Arvamustest plaadi kohta Vasta viitega

Dave Gahan

Hourglass (Mute)

DM solist, tema’p see ongi!

Tere! See on Dave Gahani teine soolokas. Martin Gore lubas DM viimatisel plaadil juba lauljal ka laule kirjutada: Gahani «Suffer Well» näiteks on tunamulluselt «Playing The Angelilt» kindlalt üks paremaid. Aga Gahani käekiri erineb pisut Gore’i omast, ja 40ndates – praegu on ta 45, intekate ja muusika ja fotode põhjal tundub, et elu vormis – on mehe enda loominguline püss lahti läinud, jumala õige koha peal ses mõttes, ja tabab üldiselt ka märki. Lugude iseloom on ehk isegi veel raskepärasem, depressiivsem, kui DM seda alates «Construction Time Again’ist» (1983) üldiselt olnud on, ehk siis isegi helgete nootide foonil tiksub või müriseb alati midagi tumedat ja külma, ning näiteks loos

«21 Days» muutub Gahani niigi ähvardav vokaal suisa manaks, väga vinge. Abiks on Gahanil ikka needsamad Christian Eigner ja Andrew Phillpot, kes ka Gahani DM-lugude puhul kaasautorid on. Intelligentne, hoolikalt läbikomponeeritud dark-pop.

Hinne: ****

Valner Valme
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Indrek

PostitusPostitatud: 23. november, 2007 11:16    Teema: Vasta viitega

Valme arvamust hindan. Seda parem oli lugeda kiidusõnu.
Siin Ekspressi arvustus. Samuti maksimumilähedane tulemus.

Dave Gahan “Hourglass”
Autor: Anders Melts (22.11.2007 16:25)
Dave Gahan
“Hourglass”
(Mute)
Parem kui viimase 10 aasta depeche.
Kui Depeche Mode’i kõige olulisema häälepaelte põimija eelmine album “Paper Monsters” pani kahtlema härra iseseisvumise tarbekuses, siis värske “Hourglass” pole enam papist poiss, vaid vaata et parem kui enamik viimase kümne aasta Depeche’i albumid. Eks ole sellelgi plaadil sonivaid ballaadikesi ja bluuslikke suitsupause, aga moodustades osa mitmekülgsest tervikust, ei pane mõtisklevamad lood suure varbaga liiva seest uitmõtteid otsima. Kui tõmmata veel paralleele DMiga, siis on Dave’i uus soolokas kõlalt kõige sarnasem vahest “Songs Of Faith And Devotioni” plaadiga. Hitte on siin üllitisel igatahes kuhjaga, kõik isikupärased ja targad. Ei ole sellist kunstlikult punnitatud kassikulda, kõik on siiras.

“Deeper + Deeperis” muutub Dave korraks Billy Corganiks ja “Kingdom” on sada prossa maailma sobivaim esiksingli lugu. Kui eelviimase loona plahvatab vimm, mis kogunenud salaja, (loe: saabub kulminatsioon pärast albumipikkust hellitamist) ehk lugu “A Little Lie”, saabub see nagu psüühilise saluudina. Hetkel mu kindel isiklik lemmiklugu sel albumil.

Lõputräkk “Down” tõmbab perfektselt otsad kokku ja annab ära. Õnneks pole tegu ühekordse papist plaadiga, seega jääb alati võimalus ikka uuesti ja uuesti see hõrk kettake käivitada. Kindlasti üks selle aasta parimaid pärleid ja see, kas meie sead oleme, selgub alles, õun suus, jõululaual. 9
Tagasi üles
Indrek

PostitusPostitatud: 26. november, 2007 10:52    Teema: Vasta viitega

SideLine teatab, et
Dave Gahan releases 2nd single from 'Hourglass'

The double A -side single "Saw Something" / "Deeper & Deeper" will be the next single taken from Dave Gahan's 2nd solo album "Hourglass". Out on January 14th the single will be the follow-up to "Kingdom" which was released in late Summer. Written, performed and produced by Depeche Mode frontman Dave Gahan, Christian Eigner and Andrew Phillpott (both also members of the Depeche Mode touring band), "Saw Something" is a fan favourite due to its very Depeche Mode like melody and sound while "Deeper & Deeper" is a more raw synth-led track. In more Dave Gahan news, while a tour will most probably not take place, Gahan & The Jupiters as he baptized his band performed a 7-track set at the Spinner Studio, New York on November 14th 2007 including the tracks "A little lie", Miracles", "Saw something", "Endless", "Use you", "Deeper & Deeper" and "Kingdom".
Tagasi üles
Indrek

PostitusPostitatud: 27. november, 2007 10:26    Teema: Vasta viitega

Home koduleht teatab, et ka Briti ja USA pressil on peamiselt vaid kiidusõnu Dave'ile uue plaadiga seoses. Tore.

Press Praise for Hourglass November 26 21:17 cet

What are the press saying about Dave Gahan’s new record Hourglass? Here is a collection of what some of the press have said so far.

“…astonishingly brilliant new solo record…squaring off with everything from nihilism to the tyranny of humans. And all the while aching for something of real value and consequence.” --Ken Scrudato, FILTER’s “Good Music Guide”, Oct-Nov 2007

“…the man is just now blossoming into a gifted songwriter…has crafted a genuine album utilizing old and new tricks in surprisingly adept and original ways.” --Marcus Kagler, UNDER THE RADAR, Fall 2007

"It's a dark, introspective affair that's one of my favorite albums of the year." --Darren Ressler, BIG SHOT, Issue 62

"Hourglass goes all the way electro, filling the mix with bloopy-bleepy synth blips. Like Gore, Gahan broods over God and humanity and the bleakness of existence in ballads like ‘Kingdom’ and ‘Saw Something.’ But he gets off a fantastic sex-hound growl in ‘Use You,’ with a gospel vibe recalling Songs of Faith and Devotion...” --Rob Sheffield, ROLLING STONE, October 19, 2007

“His growls and distorted synths result in an industrial edge that gets backup from pounding beats and aggressively sexy lyrics.” --Maxine Shen, NEW YORK POST, October 23, 2007

"’Kingdom' once again explores the familiar contrast between cold, nasty industrial squelches and Gahan's exquisitely velvety pop vocals..." --Simon Vozick-Levinson, ENTERTAINMENT WEEKLY.COM, August 30, 2007

"...one of the most instantly arresting synthpop albums to come along in some time." --Bret McCabe, NEW YORK SUN, October 23, 2007

"...continues to roar with renewed creative vigor...taking the best elements of his band's saturnine electro-rock and updating them with a fresh coat of black enamel. Those who have nearly worn out their copies of Violator will want to pay extra attention to the sky-punching glam stomp of ‘Kingdom’ and intense navel-gazing of ‘A Little Lie,’ now with added life experience." --Aidin Vaziri, SAN FRANCISCO CHRONICLE, October 21, 2007

"...a strong, futurist-blues record of frank, even aggressive emotions...." --David Fricke, ROLLING STONE (Italy), October 2007

“…vibrant…” -John Aizlewood, Q magazine, November 2007

“…a collection of electronic songs that mixes dungeon-master sexual predation with angst-ridden introspection.” --Victoria Segal, MOJO, November 2007

"...[the album is] dark and moody, filled with thick, dense beats and pulsating grooves. The ambient ‘Saw Something’ is a haunting, echoey opener, followed by the glam rock-ish ‘Kingdom.’ ‘21 Days’ and ‘Use You’ sound almost industrial, while the bass-heavy ‘Deeper and Deeper’ is strikingly gritty and fierce. Lyrically, Gahan gets personal, musing on inner struggles and religion (‘I don't believe in Jesus, but I'm praying anyway,’ he sings on ‘Miracles’).” --Jill Menze, BILLBOARD, October 22, 2007

"...Gahan continues here where he left off with 2003’s Paper Monsters, digging deeper for lyrics while trading the guitar textures of his solo debut for an emphasis on darker electronic shading." --Ben Wener, ORANGE COUNTY REGISTER, October 23, 2007

“Dave Gahan’s dirty, sexy, electronica-laden Hourglass couldn’t be a more perfect title for an album that has all the yearning, burning, menace and baritone that fans expect from the Depeche Mode frontman, but this time, the lanky, dancing, tatttoo’d superstar is opening up wider that ever before... Engrossing from first synth and drum kick to last blush, Gahan has finally allowed himself to say his peace, and what listeners find within should keep ‘em writhing, sweating and psycho-analyzing until the wee small hours.” --Carrie Alison, SENTIMENTALISTMAG.C OM, October 24, 2007

"...opener ‘Saw Something,’ a soothing meditation which relies simply on glassy bleeps, a soft pulse and Gahan's trademark baritone. Of course, the record also packs some punch with cuts like leadoff single ‘Kingdom,’ fueled by thumping 4/4 and jagged synth-bass, and ‘Use You,’ Gahan's stab at sleazy electro-blues-rock." --Kiran Aditham, BOSTON WEEKLY DIG, October 5, 2007

"…nearly as perfect as perfect can be. Many of the songs seem to carry and ongoing theme of a sort of ‘running out of time,’ and the listener ends up being engulfed in its manic undertones. Awesome. " --Kevy Kev, five out of five star review, MELT MAGAZINE (OH), October 2007

"an engrossing piece of work" --Mario Tarradell, DALLAS MORNING NEWS, November 11, 2007

“induces goose bumps” --GUARDIAN GUIDE (U.K.), October 19, 2007

“Gahan’s solo career continues to impress.” --DAILY MIRROR (U.K.), October 19, 2007

“As Dave’s confidence increases, so does the quality of his songs.” --THE SUN (U.K.), October 19, 2007

“…enough to make fan’s eyeliner leak…it’s all here, stadium scaled.” --INDEPENDENT INFO (U.K.) November 20, 2007

"....'Insoluble,' a song good enough to hold its own with Bowie's Berlin period." --Freddie Windsor, MAIL ON SUNDAY, October 2007

“…it rocks, it pulses, it throbs.” --THE LIST (U.K.), November 1, 2007

“...his best set of solo remixes to date.” --MIXMAG (U.K.), November 2007
Tagasi üles
Indrek

PostitusPostitatud: 29. november, 2007 11:40    Teema: Vasta viitega

Tracklist - Saw Something/Deeper & Deeper

uus singel peaks ilmavalgust nägema 14.01.08

01 Saw Something
02 Deeper & Deeper (Shrubbn!! Single Mix)
03 Love Will Leave (Das Shadow)
04 Deeper & Deeper (Juan Maclean Club Mix)
05 Saw Something (Video)
Tagasi üles
dpr

PostitusPostitatud: 8. detsember, 2007 19:48    Teema: Vasta viitega

natuke pikem tracklist:

7" (MUTE398)
1. Saw Something - Single Version
2. Deeper And Deeper - Shrubbn!! Single Version

12" (12MUTE398)
1. Saw Something - Single Version
2. Deeper And Deeper - Juan MacLean Dub
3. Deeper And Deeper - Shrubbn!! Single Version
4. Love Will Leave - Kap10kurt Remix
Tagasi üles
dpr

PostitusPostitatud: 18. detsember, 2007 14:48    Teema: Vasta viitega

Saw Something @YouTube
Tagasi üles
Craig

PostitusPostitatud: 19. detsember, 2007 14:17    Teema: Vasta viitega

dpr kirjutas:
Saw Something @YouTube

ametlik väljund kah: http://www.youtube.com/MuteChannel

A tundub väga Home vol 2 moodi..
dpr

PostitusPostitatud: 20. detsember, 2007 14:19    Teema: Vasta viitega

iTunesi kaudu nüüd sihukene asi saadaval:

iTunes has released the iTunes exclusive live EP "Live from SoHo" holding the 7 tracks that Depeche Mode singer Dave Gahan played during an instore set at New York's Soho Apple store on October 23rd in support of his new album "Hourglass". The setlist of the very private show (only about 100 people were allowed in) was as follows:

1. Saw Something
2.Kingdom
3. Deeper And Deeper
4. Use You
5. Endless
6. A Little Lie
7. Miracles (encore)

Tagasi üles
Indrek

PostitusPostitatud: 23. jaanuar, 2008 12:02    Teema: Hourglass - Remixes Vasta viitega

Home kodulehelt rõõmustav teade. Kohe tekib aga tüüpiline tarbijaühiskonna peavalu-küsimus: kuidas endale ka need Ameerika asjad saada??

Hourglass Remixes Tracklist
January 23 05:36 cet

The tracklist for Dave Gahan’s Hourglass Remixes album, a US exclusive, has been revealed. It will be a vinyl release with a free bonus cd included and will be released March 11th.

Hourglass - Remixes
Exclusive US Remix Album

Hourglass - Remixes Vinyl, with bonus CD:
Mute/Virgin
release date: March 11th, 2008 (North America)

VINYL
Side A:
1. Deeper & Deeper (Juan Maclean Club Mix)
2. Kingdom (Booka Shade Club Remix)
3. Love Will Leave (Kap10Kurt Mix)
4. Use You (Maps Remix)

Side B:
1. Deeper & Deeper (T. Raumschmiere Remix Extended)
2. Kingdom (Digitalism Remix)
3. Saw Something (Onur Ozer)
4. Deeper & Deeper (Sebastien Leger Remix)

FREE CD
1. Deeper & Deeper (Juan Maclean Club Mix)
2. Kingdom (Booka Shade Club Remix)
3. Love Will Leave (Kap10Kurt Mix)
4. Use You (Maps Remix)
5. Deeper & Deeper (T. Raumschmiere Remix Extended)
6. Kingdom (Digitalism Remix)
7. Saw Something (Onur Ozer)
8. Deeper & Deeper (Sebastien Leger Remix)
9. Kingdom (Rosario's Big Room Vocal)
10. Saw Something (Skreamix)
11. Deeper & Deeper (SHRUBBN!! FX Instrumental)
Tagasi üles
ilja

PostitusPostitatud: 26. jaanuar, 2008 12:28    Teema: Vasta viitega

kas keegi tahaks osta minuga koos Remix vüünili ning pärast anda mulle CD-plaat? Question (kui eraldi promo CD ei tule muidugi)
Tagasi üles
Indrek

PostitusPostitatud: 28. jaanuar, 2008 12:21    Teema: Vasta viitega

Mnjah, mina võtaks nii vinüüli, CD, kui ka promo kui kuskilt näpud taha saaks.. Very Happy
Tagasi üles
marek
Site Admin

PostitusPostitatud: 28. jaanuar, 2008 13:09    Teema: Vasta viitega

Indrek kirjutas:
Mnjah, mina võtaks nii vinüüli, CD, kui ka promo kui kuskilt näpud taha saaks.. Very Happy

jah, sama siin Wink

Depeche Mode kontrollermix vol2 by fade:over
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
marek
Site Admin

PostitusPostitatud: 7. veebruar, 2008 18:22    Teema: Vasta viitega

Head uudised, head uudised ...

Dave Gahan: Hourglass Remixes: Exclusive: LP plus bonus CD >>>

Originally only released in America, Dave Gahan's 'Hourglass' will be available exclusively through Mute Bank from March 10th 2008.

The double format set features a vinyl LP plus a bonus CD, with the CD featuring three extra tracks. T. Raumschmiere, Digitalism, Sebastien Leger and Maps are amongst
those on remix duty.

Ette saab tellida siit

hind 18 naela

Depeche Mode kontrollermix vol2 by fade:over
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    SATELLITE -> Üldine diskussioon Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Lehekülg 5, lehekülgi kokku 5

Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes